mhrsa55 İki gün önce doktor kontrolüne gittim, tansiyonumu ölçtüler 14 e 9 çıktı doktorum çok panikledi sen bebeğini öldürmek mi istiyorsun dedi. Bir gece önceden bir koca tuzlu mısır yemiştim ona bağlıda çıkmış olabilir. Hemen tansiyon ilacı başlattı. Böyle bi durumla karşılaşanınız oldu mu? Ya da doğum yapıp sıkıntı çeken tansiyondan dolayı
Ays_cskn mhrsa55 Ilk hamileligimde 22.haftadan sonra basladi bende 37+0 da dogum yaptim tansiyon ilaci vermediler 15 i bile gormustum tuzsuz diyet uyguladim simdi 2.bebegimi bekliyorim tedbir amacli coraspin baslandi hamilelik sobrasi tansiyonum normale donmustu ama kiminde kalici oluyorumus eltimde oyle olmus
hunilimom mhrsa55 yüksek tansiyon her zaman tehlikeli benim de ilk gebeligim de vardı tahlillerim felan yapıldı diyet ilaç iledustu
Eylul2019 mhrsa55 ilkinde de simdidde tansiyn ilaci kullanmyrm..dun 16 ,9 du.limon suyu ictim 10 dk oturdm dustu.
mhrsa55 Ays_cskn diyette uyguluyorum bi yandan. Hızlı kilo aldım sanırım onunda etkisi var bir ayda 8 kilo 5. Ay da
Nurcantas65 Benimde yükseliyordu başlarda 14 haftaya kadar,tuzsuz beslenin, stres yapmayın sinirlenmeyin . Eğer yine dusmesse doktorun verdiği ilaçları kullanın. Ben bunları yaptım şuan 20 haftaya gireceğiz İnşaaAllah tansiyonum hep 10/5 e :) geçmiş olsun 🌸
Gmz4141 Benim de 3. Gebeliğim. Bunda tansiyon sorunum var. İlk başlardan itibaren 14/9 hep. Devlet Hastanesi’ndeki acil kronik gebelikle alakalı değil demişti müdahale etmedi. Kardiyologa gittim biri özeldi adam sağlığına ilgili bir sorun değil gebelik hormonları yükseltmiştir daha 17lere cikicak normal dedi ilaç vermedim devletin kardiyologuna gittim. Oda aynı şeyleri söyledi ama ilaç başladı durumuna göre günde 3 defa iç dedi. Geçen gün bir çıkmış iki gün tepe taklak etti beni acile gittiğimde 17/11 di. 19 haftalık gebeyim. Durumumu anlattim yine acil gebelikle alakalı değil dedim illa bı haftadan önceki tansiyon sorununu kabul etmiyorlar. Bir dil altına ilaç vermişti hemşire hem düşürdü çok iyi geldi. Şimdi de ilacımı günde 3 e yükselttim. Rabbim sağlıkla kucağına almayi nasip etsin. Çok zor durum.
mhrsa55 Gmz4141 çok geçmiş olsun size de. Beni etkilemiyo yükseldiği zaman ölçünce görüyorum ki yüksek
Nurcantas65 mhrsa55 düşük tansiyonun bebeğe zararı yok, 8/3 olursa anneyi etkiler. yüksek tansiyon direk çocuğu etkiliyor hatta kalbini bile durdurur,zehirlenmeye kadar götürüyor
Ays_cskn mhrsa55 Yani tabi tansiyon tehlikeli hamilelikte ama bir anda oyle asiri panik yapip seni korkutmasi hos olmamis dikkatli olup ilacini kullandiktan sonra Allahin izniyle bir sorun olmaz ben ilac kullanmadigim halde guzelde bir kiloyla dogdu bebegim sen sabah aksam oglen tansiyonunu olc bi kenara yaz ilacini kullan bol su tuket birde 24 saatlik idrar vermistim protein kacagi varmi diye ama sukur sadece tansiyon vardi