berilveannesi benim kürtaj olmadan önce adetim hep 28 günde gelirdi ve düzenliydi ama kürtaj olduktan sonra ki ilk adetim 30. günde ikinci adetim 38.günde geldi o yüzden adet tarihimi net olarak bilmiyorum ama uygulamanın bi tanesi 22 nisan bi tanesi de 2 mayıs olarak gösteriyor bat’ ı bende dayanamayıp test yaptım 😥 ama sonuç negatif sizce erken mi yaptım testi bu ay ovulasyon testi de kullanmıştım yumurtlamadan 11 gün geçti 😣
Mavidunyamm berilveannesi yumurtlamanin 11. Günü daha erken canım. Bende 11. Gün yaptım negatifti 3 gün sonra pozitif gördüm.. Allah sana da nasip etsin inşallah
Mavidunyamm berilveannesi inşallah vardır canım birde bendeki erken gebelik testi olmasına rağmen negatif çıktı ama 3 gün sonra çok silik pozitif gördüm 🤗 o yüzden birkaç gün daha bekle 🙃
berilveannesi Mavidunyamm inşallah vardır kuzum birde merak ettiğim bi şey var ovulasyon testinde gördüğümüz çift çizgiden itibaren mi sayıyoruz yoksa t çizgisi azalmaya başladığı yani çatlama olduğundan itibaren mi sayıyoruz yani şöyle söyleyim ben 10 nisan da LH pik oldu 14 nisan çatladı bi bilgin var mı
Meridaily Bence de cok erken, genelde yumurtlama sonrası 17. Gün net sonuç diyorlar ama 3, 4 gün sonra yap bence 😊 inşallah vardır😍🤲🏻
Mavidunyamm berilveannesi koyu çizgiyi gördüğün günü 1. Gün sayiyorsun canım. Bende ovulasyon takibi ile hamile kaldım. Yumurtlamanın 1. Günü 2 çift çizgi ile başlıyor. Siliklesince degil