GozdeKB Biz Miraç ve Kuzey arasında çok kararsız kalmıştık. Ben Miraç çok istemiştim, Kuzeyide beğeniyordum fakat eşim Miraç ismini hiç beğenmiyordu. Sonra ikimizinde beğendiği olsun bari dedik, eşim kıyamadı istersen 2 isim olsun dedi. Bende hem uzun olur hemde kullanılmaz diye Kuzeyi koyduk 😂