Kızlar 76 kilo ile hamile kaldım 27 haftamdayım 10 kilo almışım haftalık çok kilo alıyorum şeker yüklememde sıkıntı çıkmadı.
Şişkinlik ve ödemimde oluştu son 3 aylık dönemde daha fazla kilo almak istemiyorum doğumdan sonra veremem diye çok korkuyorum. Kilo almamak için önerileriniz neler tavsiye verir misiniz ?