SevoxKara doktorun 32. Haftada çalışabilir raporu verirse 37. Haftaya kadar çalışırsın ve aradaki beş haftalık iznin doğum sonrasına kalır ben öyle yapacagım. Bebeğimle dhaa çok zaman geçirmek istiyorum. Bunların toplamında (doğum öncesi+ doğum sonrası)16 hafta doğum iznin oluyor.doğum öncesi ve doğum sonrası ücretin SGK tarafından yatırılıyor ama bebğin ölü doğması ihtinaline karşı iki seferde yatırıyor genelde. Sonrasında 6 ay ücretsiz iznin ya da kısmı çalışma hakkın oluyor. Ben 6 ay ücretsiz kullanıp sonra bir aya yakın yıllık iznim ve yine alabilirsem raporla bebeiğimi bir yaşına getirmeye çalışacağım sonra durum göre bakıcı ya da anneme bırakacağım nasipse.