Sinemfidan Devlet ücretsiz diye biliyorum canım sadece içeceğe para verirsin versen o kadar oda 30 TL filan , yorumda arkadaş yapılıyor demiş ben İzmir de merkezde oturuyorum kesinlikle burda yapılmıyor sağlık ocağında sadece kan alımı olur şeker yapıldığını hiç duymadım