Merhaba hanımlar. 29+2 hamileyim 25 haftada idrar testinde leykositler(wcb) fazla çıktı. Doktor gripden sonra böyle olduğunu dedi ve ilaç yazmadı. Fakat kanda enfeksiyon olduğunu söyleniyor internetdeki yazılarda. Bebeye bir zararı olurmu diye endişeliyim. Acaba aynı şeyi yaşayan oldu mu?