Cahis 12 haftalık hamileyim ve yutkunma problemi yaşıyorum. Sanırım bademciklerim şişti hap vs kullanmak istemiyorum ama nasıl beçer bilemedimde size danışmak istedim. 🙏🏻🌸şimdiden teşekkür ederim 😊