Ben aile büyüklerinin adının konmasına karşıyım ya🥺ilerde çocuk da sorabilir bana neden babanemin/ananemin adını koydun diye
Kötü bir isim değil ama dediğim gibi belki karakterini yansıtan çok güzel bir isim bulabilirsiniz ben oğlumun adını rüyamda gördüm mesela🙏🏻Herkes de çok beğendi ve saygı duydu