Selinayyy Kızlar kalp atışını duyduktan ne kadar süre sonra kontrole gittiniz ben çarşamba günü gittim çok şükür kalp atışlarını duydum araya bayram girdigi için 9 mayisa randevu verdi doktorum
3babymom Selinayyy kalp atışını duyduktan sonra folik asit falan yazdı ilacımı aldım eve geldim bir sorun yoksa bir ay sonra gelin dedi
Deletedmom7373700 Selinayyy bana dinletmedi kalp atışını 7. Haftanın içindeydim sadece gösterdi ultrasonda her şey normal sağlıklı bir gebelik 1 ay sonra yeniden geleceksin dedi sadece. Ama ayın 29 da perinatolojide randevum var oraya gidicem
ezgiguzel- Selinayyy Bana da 9 Mayis dedi bi problem olmadığı müddetçe rutin kontroller ayda 1 kere yapılıyor içiniz rahat olsun😊
Selinayyy 3babymom Yok canım iyi gayet dedi kalp atisni da duyduk çok şükür bi kaybım olduğu için insan düşünmeden edemiyor o yüzden sordum acaba bi tek beni mi çağırdı diye de öyle oluyormuş genelde
Deletedmom7373700 Selinayyy riskli gebelik maalesef. Eşim ve ben Talasemi hastası olduğumuz için perinatoloji takibinde olması gerekiyormuş gebeliğin. Hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🏻
Selinayyy Deletedmom7373700 Hım anladım canım bilmiyorum o hastalığı ama allahin izniyle sağ salim kucağına alırsın inşallah bebeğini riskli diye sakin kendini strese sokma iyi düşün iyi olsun bende ilk gebeligimde kalp atışı olmadığı için ilaçla düşük yapıp kurtaj oldum rabbim tekrar nasip etti bende korkuyorum ama dusunmemeye çalışıyorum bebegim için sende öyle yap
Deletedmom7373700 Selinayyy hayırlısı canım her şey allahtan biz tedbiri alalım da inşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Selinayyy ezgiguzel- Teşekkür ederim canım her hafta gidiyorduk ve görüyordum içim rahat oluyor du simdi bi kac hafta goremicem ama olsun herseyin hayırlısı 🥰