Nisandua1 ben ilk hamileliğimde adet olduğumu sanıp umursamamıştım, öyle adet kanı kadar yoğun değildi lekelenme şeklinde kandı, sonra öğrendim hamile olduğumu bi sorunda çıkmamıştı. Bu hamileliğimde ise kahverengi lekelenme gördüm yine bi sorunumuz yok çok şükür