Yav dün 10 bin adım attım belki gelir diye ama yok çocuk içerde rahat mı nedir gelmiyor, bütün kemiklerim ağrıyor yorgunluktan ama onun çıkmaya niyeti yok, pilates topuyla bacı kardeş oldum zıp zıp zıplıyorum. Pazar 40 haftalık olcak eşim yanıma gelmişti izin alıp doğum olur diye, pazartesi iş başı yapmak zorunda doğum olmazsa ama bu çocuk hiç gelmeyi planlamıyor ki 😂 ne nişan ne su gelmesi ne göbek düşmesi hala hiçbiri yok. Ne yapayım ne edeyim doğsun bu çocuk ya bir akıl verin duş alıyorum sıcak suyla bu arada.