Busem44 Kızlar iki gündür göğsümün altındaki boşlukta ağrı sızı batma gibi bişey oluyor neden acaba bilen var nı yasa ne yapsam geçer parol içtim geçmedi
Nrglesim2 Busem44 aynı dert bende de var kaburgam kırılmış sanki oyle batıyor gibi 16 haftalığız bizde doktoruma sordumda gögüslerin ve vucudun büyümesi genişlemesiyle alakalı bi durummuş normalmiş ama çok ağrılı oluyor malesef sadece sağ göğsümün altı 😥
Eda4119 Busem44 bende de var doktora sordum yalancı ağrılar dedi bebek baskısıymıs malesef doguma kada böyleymiş 34 deyiz bizde 😌
_sfye_ Busem44 bende de var aynı şey büyüdüğü için diye düşünüyorum. 27. Haftadayım bende. Bastırdıkça daha çok açıyan rahatsız edici bişey ağrı da değil tam dimi
Busem44 _sfye_ evet tamda öyle parol içtim geçmiyor acaba yanlış hareket mi ettim kasıldım diye düşündüm sızlaması batması tuhaf bişey
Busem44 Nrglesim2 evet benim de tam sağ tuhaf bir acı ne zaman geçer acaba yaa sızlaması kötü ediyor tuhaf oluyorum
Nrglesim2 Busem44 bence ilaç kullanmaya hiç gerek yok parolun kendine bile faydası yok ki 🙂 bize olsun sırt üstü yatıldığında sanki daha çok ağrıyor bende oyle oluyor dikkat ettimde
Busem44 Nrglesim2 evet az önce dr gittim geldim bebekle alakası yok dedi dahiliye ye yönlendirdi kan ve idrar verdim sonuca bakacaklar
Busem44 Nrglesim2 Kuzumm idrar enfeksiyonu çıktı bazılarının idrar yaparken vs belirtisi oluyor bazılrın olmuyor dedi göğüs altına vuruyor ilaç verdi içicem bakalım inş geçer sizde ihmal etmeyin 30 üstü olunca bebekten kaynaklı oluyormuş
minik_civciv Bende 28.haftada sağ göğüs kafesimde ağrı gibi hissettim şuan 30.haftadayız midemde o ağrıyı hissediyorum. Bu gün kontrole gittik meğer ayak dayıyormuş. Sürekli oraya tepik attığı için acı ve dayadığı için ağrı çekiyormuşum.
Busem44 minik_civciv benimki göğse kadar çıkmıyordu aşağıdaydı bebek hissediyordum zaten yukarıda hissetmediğim içim gittim insan korkuyor çocuğuda etkiler diye inş geçer