AysimaRavza devlette dogru duzgn ilgilenmiyolar ya. Yengemin artik son günleri doktor test yapmis sen normal dogum yapamazsn cok kan kaybedersn kanın cok sivi diye smdiye kadar ki testlernde gozukuyomus halbuki hicbisey ne ilac ne bisey yapmamis. Son gunleri kalms sen dogum yapaman diye. Baska doktora gitti ben seni kabul edemem baska doktora git demis devlettekilern hepsi böyle iste. Arada istisnalar var tabiki ama oda şans. Onlarn eline düşürmesin Allah.