Hamileliğinde güzel giyinen var mı gerçekten? 😄piyasada hiç güzel hamilelik kıyafeti yok ve farkındaysanız olanlar da aşırı pahalı. Bi tulum alıcam 250 lira. Mayısta arkadaşımın düğünü var ve hamile abiyesi zaten hiç yok. Hepsi iğrenç. Hep babyshower konseptine göre abiye yapmışlar. Kardeşim bu hamileler özel bi davete, akşam yemeğine, düğüne falan gidemez mi? Hep böyle dantelli pembe, beyaz, ya da mavi tüllü elbiseler. Taşlı tuşlu. Allah aşkına siz nerelerden giyiniyorsunuz? Link verebilecek olan var var mı? 😄