Buse12- Kızlar ben bi kaç aydır fakülteye gidiyordum kontrol için şehir hastanesinde bı doktor varmış yaşar can bey diye bu kontrolumde oraya gitmeyi düşünüyorum sırf hastaneden dolayı sizce kabul ederlermi şuan 34+0 haftalığız
Nesraa_ Buse12- ederler bende 34. Haftaya kadar bir doktora muayene olup baska doktora ve hastahaneye gitmek zorunda kaldim sorun yaşamadım
Buse12- Nesraa_ mecbur kaldım fakülte ama araştırma bakımından çok iyi sabıt doktor yok maalesef onun için başka doktora gitmek istedim