Ceycey22 Merhaba yine aynı konu ilke yazıyorum 😅 bugün kan sonuçlarım geldi ama grafik olayını anlamadım. Doktorumdan mı alıyorum onu yoksa oda bana düşüyor mu anlayamadım? Bilgisi olanlar cevap bekliyorum
Sedaaa95 Ceycey22 doktordan alacaksınız orada zaten size risk var mu yok mu onuda anlatır grafige bakarak. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız🥰😊