starmom Kızlar ben 1 sene önce kursu geçtim ama emniyete yatıcak harcı yatırmadım harç süresinin dolup dolmadığını nerden öğrenebilirm biliyor musunuz acil biraz süresi geçmeden almak istiyorum (SÜRÜCÜ KURSUM BAŞKA ŞEHİRDEYDİ KAPATTIĞI İÇİN SORAMIYORUM )
Reyhan35 starmom ben 2 sene diye biliyorum ama emin değilim bende 1 sene geçtikten sonra aldım ehliyetimi
bebekveannesiii starmom 2 sene için de alman gerekiyor yoksa dosya yanar tekrar yazılıp sınavlara girmen gerekir bı an önce al bence 😊