Ozgemir05 Canım herkes aynı bı tek sen değilsin. Ben gurbete gelin gittim. Hiçbir tanıdık, es, dost, akrabam yok. Sadece eşimin akrabalari, arkadaşları. Ki annesiyle altlı usutlu oturuyoruz. Aynı binada olmamıza rağmen sözde korktuğu için bizde kalıyor😂 Ama kendi annemler bendeyken 1 ay boyunca yalnız başına evinde kaldı. Demek ki kalabiliyor. Nazi, sözü bana herhalde. Her neyse. Birlikte kaldığımız yetmiyor gibi sabah, akşam bizde. Benimde eşim sabah gidiyo, akşam 11de geliyor. Eşimden çok annesini görüp onla vakit geçiriyorum. Anladığım kadarıyla kaynananla çok şık gorusmuyosunuz haline şükret yani.