2melekannesii___ Kızlar bu bikini ve koltuk alti kararmalari için hamilelikte ne yapabilirim.. Deneyip sonuç aldığınız birşeyler var mi ?
FatmaAkdemirErdoan 2melekannesii___ valla yok ama karbonat limon falan bişeler diyorlardı netten araştırın bi isterseniz
Deletedmom7373700 2melekannesii___ bence hiç bişey denemeyin. Hormonlardan dolayı olabiliyormuş bazı kişilerde ve doğumdan sonra geçiyormuş zaten
Busraackgz 2melekannesii___ canım benim bende de oldu maalesef ama doğumdan sonra terlediğinde saçlarını sürünce geçiyormuş öyle diyorlar bakalım bende 34 haftaya girdim boynumda koltuk altımda oluşmuş doğumu bekleyeceğim
2melekannesii___ FatmaAkdemirErdoan Ya baktim ama bebek pudrasi patates fln da diyorlar ama kesin sonuç ıstiyorum açıkçası 😂😂 Bostan yere uğraşmayım 🤭😂
FatmaAkdemirErdoan 2melekannesii___ amaaaan zaten işsizliğin verimsiz geçen günlerin zirvesindeyiz boşverin bu dönemde bol bol bakımlar maskeler deneme yanılma yöntemiyle bulunan güzellik tüyoları için tam zaman😂😂
annesinin_beybisi 2melekannesii___ bunlar gecici yöntemler her gün yapmazsan ertesi gün aynı rengine döner 😊