Ayy her şeyi yaptım en son bıraktım. Geldiği ettiği yok. Vücudum zaten ağrı sızı içinde. Şiştim artık haraket edemez oldum. Kendi nasıl,ne zaman gelmek isterse o zaman gelecekler belli ki. Normal olduğu kadarını yap gerisini boşver bence. Dinlen son haftanda.