MeryemSoylu Merhaba bebeğim doğum esnasında kakasını yemiş dün doğum Çarşamba sabahı doğum yaptım bebeğimi yoğun bakıma aldılar benim gibi olanınız varsa yazarmısınız
Ipek3427 MeryemSoylu ben yaşamadım da akrabamız yaşadı bebek birkaç gün küvezde kaldı çıkardılar sonra
Deletedmom34 MeryemSoylu Canım Benimde eltimin bebeği yemiş. 1 hafta durdu sonra çıkardılar ilk iki günü sağ sağlim atlatın sonrası zaten gelir içini ferah tut hiç korkma çoğu insanın başına gelen bir şey bu. Rabbim yardımcınız olsun
Minikanne06 Benimde yeğenim yemişti canım midesini yıkamışlardı sanırım baya oluyo 3 sene falan şimdi gayet iyi Allah yardımcınız olsun
Mucizem2 Oğlumda yemişti 3 gün küvezde kaldı ve ilaç tedavisi ile çok şükür iyi oldu. 3 günün sonunda değerler normale döndü diyip çıkardılar oğlumu.