Hafize3536 Hafize3536 bende astım da var ilaçlarda kullanıyorum ama hayatta böyle bişey yaşamadım hamileliğimde sık sık yaşıyorum 😢
Derininannesi_ Hafize3536 ben uyku uyumayı unuttum o nefes darlığı yüzünden alerjilerim de var burun tıkanıklığı da iyice arttı
NisaveAnnesi Bir ben öyle olduğumu düşünüyordum. Bende anksiyete de var. Son 6aydan beri nefes darlığı yaşıyorum. Sanki kalbim duracak
1Gokturkannesi Hafize3536 Bende de astım var 32. Haftadayız son 1 haftadır çok nefes darlığı çekiyorum burnum falan da çok tıkanıyor uykular haram oldu
Hafize3536 Ben desmont kullanıyorum astım ilaçları kullanıyorum doktprum kullanmamda sakınca görmedi ama yinede nefes darlığı cekiyorum 5 ayda başladı ara ara gelip gidiyor cok kötü bir hiç