Nazomer Merhaba arkadaslar 27 haftalıkken nst doğum sancim çıktı acilmam yoktu şuan 29 haftaligim ve sancimlarim aşırı var yurudugumde sol kalcamin ustunde ağrı oluyor yuremekte bile zorlanıyorum artık ne yapmam gerekiyor arkadaslar
Derya341986 Kalça ağrısı bazen bndede oluyor 22 haftalığım sancıyı kesmek için bişey vermedimi biraz dinlenmkmi gerek acaba