Tugbakaraer Habisssa merhaba canım bende 4+6 daha kontrole gitmedim ama kanda çıktı acildeki doktor 1 hafta sonra git dedi heyecanla bekliyorum
Habisssa Tugbakaraer hayırlı olsun canım benim bende gitmedim daha kontrole kan verdim sadece inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲