Gnc27 kusura bakmayın cevabınızı geç gördüm, hayır öyle aşırı fark edilmiyor ama kanala girmediyse çok tatlı yusyuvarlak bir kafayla doğuyor yani bizim ki öyle oldu. Halen kafası önden gidiyor. 2 ay büyük kuzeni var mesela, onub yanına gidince büyük duruyor ama rahatsız edici bir şey değil tabi. Sağlıklı olsunlar da büyük olması sıkıntı değil