Merve234 Malum herşeyin fiyatı çok artıyor. Pişik kremi olarak hametan kullanan var mı arkadaşlar sağlık ocağı yazıyor ve Bepanthol kremlerle aynı etkiyi gösteriyor mu
Mevludedamgaci Merve234 ben bepanthol kullanıyorum 38 günlük bebeğim boğazında pisik başlamak üzereydi kizariklik vardı bepanthol sürdüm ve ertesi gün geçmişti çok memnunum
Merve234 La_le evet bende yazdırıp koymak istiyorum internetten de araştırdım bitkisel içerikli diyor ☺️
Merve234 guzel_anne1 hametan da etkili bir pişik kremi araştırdığım kadarıyla fiyatı da yazdirinca çok uyguna geliyor bilginiz olsun
Yesim619 Merve234 sudocrem kullanıyor dum oğluma ikinciyede sudocrem aldım indirimdeyken Trendyol a bir bakın indirim oluyo
Bernako Merve234 bepantholun içeriği malesef temiz değil.. bubchen diye bir marka var e bebeklerde bulabilirsiniz.60 tl gibi bir fiyatı var hemde içeriği temiz ☺️