Gamzeyasarr Benimde fazla benim gebelik şekerim var sürekli takip altındayım 36 haftanın içindeyiz geçen gün doktorum üst sınırın 20 mm olduğunu söyledi benimki 11 mm mesela normali 6-7 mm sanırım daha da fazla olabilirdi dedi gebelik şekerinize baktırdınız mı ?
Guncem Gamzeyasarr merhaba benim de 11 çıktı. Üst sınır 25 dedi. Sizin şekeriniz baya yüksekmiş ya benim o kadar da yüksek değilken neden aynı seviyede artmış bilemiyorum. Daha 24. Haftadayim ilerlediğinde n’olacak bilmiyorum. Gün içinde açlığım 85 tokluk 100 110 çıkıyor en fazla. Sebepsiz de olabilir dendi organ taraması da güzel gelmişti. Ne düşünmeliyim bilmiyorum
Gamzeyasarr Guncem bilemiyorum genelde şekerden şüphelenirler böyle durumlarda ama suyu az olana mesela havuç ye derler benim şekerimden dolayı suyum fazla ama bilemedim 🤷♀️
Deletedmom727271 Benimde suyum fazla gebelik şekerim yok. şekerli meyvelerden, içeceklerden, tatlılardan ve hamur işlerinden bir süre uzak kalmanız lazım. yerseniz de çok az yemeniz gerek. dikkat edince düzeliyor
Asiyeklkvn Gamzeyasarr ayriyetten bebeğimin karnında kist varmış ondanda kaynaklı olabilir dedi ama organlara bağlı bi kist değilmiş
Guncem Gamzeyasarr benim de gebelik şekerim sınırda çıktı. İki haftadır diyetteyim kan şekerim iyi çıkıyor dikkat ettiğimden beri ama suyu azalmamis biraz üzüldüm. Burda 1 hafta dikkat ettim iki hafta dikkat ettim düzeldi diyenleri görüyordum.
Gamzeyasarr Benim de önce 30 haftada diyetle başladı 32 haftada artık insülüne döndük insülin + diyet devam ettik her hafta doz yükseltiyoruz yükseltince 2 3 gün iyi sonra tekrar bozuluyor malesef diyetteki listedeki herşeyi ye diyor doktor aç kalamazsın diyor ama yiyince ökuyor böyle böyle 36 yı gördük bakalım yarın randevum var başka doktor 38 de alırlar dedi ama kendi doktorum ne dicek bakalım yarın