Frnrhf Evet kizlar şehir hastanesinde bu sabah dogum yaptım hersey o kadar guzeldi ki o kadar ilgililer ki sorularınızı bekliyorum😁
Doga_deniz Frnrhf Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün🥰 Hangi şehir hastanesinde yaptınız doğumu
Eelliiffnnuurr Frnrhf bizimde 40 olduk bir hafta daha bekletelim dedi normal olabilir olmazsa sezeryan dedi Bebek 3800 civarı şuan 4 ü geçerse normal olmayabilir de dedi. Şimdi özelde sezeryana mı girsem burda beklesem mi bilemiyorum bunaldım çok😔😔
Shxhxh Frnrhf İyi günler Ömer Hamid Yumuşak Bey’le muayene oluyordunuz değil mi? Doğumu kim yaptırıyor? Nasıl ilgililer mi? Normal doğum mu sezaryen mi?