Burcumut Kızlar daha yeni gebeyim 5 haftalık. Oruç tutmak istiyorum ama korkuyorum. Bu aylarda organları olusuyormus diyorlar. Doktoru ma danismadim daha. Doktoruyla bu konuyu konuşan varmi siz ne düşünüyorsunuz?
mirage333 Burcumut benim doktorum önermiyor. Bende dogru bulmuyorum. Dogum yapip emzirme bittikten sonra kazasını tutarsiniz.
Deletedmom7373700 Burcumut madem içinize sinmiyor tutmayın. İçinize sinmedipi halde niye aklınızda acaba kalıyor ki.
HSena38 Burcumut bende danışmadım ama doktor yanımdaki kişi ile konuşurken eğer bembeyaz olup ayilip bayılmıyorsan tut dedi. Bende 7+6 yım şuan tutuyorum bazen çok bulantım oluyor ama dinen güvendiğim hocalarda kusarsan iftar olur tutmazsin diyor.
Alparslann Burcumut bizde şuan 11+2 yiz başta bende senin gibi tutacağım d din 6 gün tuttum sonra kontrolüne gittim doktor kızdi bebek 3 gün geriden geliyor dedi aç mı bıraktın kendini bende acilen orucu bıraktım sonuçta keyfi tutmamazlik yapmıyoruz evladımız için mecburuz
Berenibeklerken İlk 3 ve son 3 ay doktorlar yasaklıyor genelde. Seneye kazasını tutarsın canım ben de öyle yapıcam
Burcumut Alparslann aynn canm haklısın bende 15 gün tuttum yeni öğrendim gebe olduğumu. Gelişim aşamasında önemliymiş ilk üç ay. bende tutmayacagim bundan sonra. İnşallah sonra kazasını yaparız Allah in izniyle