Glsh14 31+2 olduk ama 3-4 gundur bebegimin hareketleri azaldi eskisi gibi tekme atmiyor surtundugunu hissediyorum,birde toplandigini goruyorum.normal mi bunlar sizlerin nasildi bu haftada bebekleri?
1996fatma Glsh14 canım o sıralar 2hafta falanda bende oldu şuan tekrar hissediliyor yeri daralıyor ondandır say 10kere hissediyorsan sıkıntı etme🥰
Cansumertt Glsh14 endiselenmenize gerek yok bebek büyüdüğü için orda ki hareket alani azalıyor ve hareket edemiyor bu çok normal
Gnc27 Glsh14 bende de oluyor duruş şeklinden dolayı olabilir ..ben de anlamıyorum bazen hiç hareket etmiyor gibi ..bazen uykuya çekiliyor sanırım diyorum kendi kendime 😅diğer Türlü sürekli endişe olmuyor 😩
Glsh14 Elifoz28 doktoruma pazartesi gunu gittim o gunde boyleydi hareketleri.hatta nstye bagladi ordaki hemsirede cok hareketli bi bebis dedi ama o nstde cikan hareketlerini ben hissetmiyorum nedense
Glsh14 1996fatma surtunmesi ve toplanmasinida hareketten sayiyorsak evet o sekilde hissediyorum.gunde anca 2-3 tane hafif tekme hissediyorum o kadar
Hemecikk Merhaba bende 30+4 deyim eskiye oranla hareketi daha kayma gibi çok fazla vurma hissetmiyorum ama gün içinde çok fazla hareket ediyor. bebek büyüdükçe bu durumun normal olduğu söyleniyor. Ama tabi sürekli bir korku hakim hepimizde.
Glsh14 Gnc27 benimki yan duruyordu hafta basinda doktora gitmistim.ama bazen durusu degisiyor heralde rahmimi tekmeliyor
Seross10 Glsh14 benim bebeğimde adam akıllı hiç tekme atmazdı toplanır ya da dönerdi doktoruö günde on hareket say derdi her zaman
Cansumertt Glsh14 Aynen öyle tatlı bir şeyler yiyin su için yan uzanıp hareket edicek mi diye konturol edin birde beklerin uyuduğu zamanda hareket etmez Benim kızım en aktif oynama saati gece 12de ve 12den sonra bebeğin kendi uyku düzeni vardır ona göre de hareketlerini kontrol edin 🤗💖