Kızlar bebek karnımda bi yere kafasını mı yaslıyor dönüyor mu tam anlamıyorum ama karnım taş gibi oluyor ve arada şiddetli ağrı da yapıyor geçiyor sonra. Geçen hafta dr bel ağrısı ve lekelenme için progestan verdi ve lekelenmem geçti şimdi böyle ağrılar başladı? Böyle bi durum yaşayan oldu mu bu sertleşme gibi hissettiğim normal mi? İlk gebelik olduğundan çok tecrübem yok