Nisak 35+5 Dr kontrolünden geliyorum 2600 kg olmuşuz teyzeler Ama baş pozisyonumuz uygun değilmiş 39.haftaya kadar dönmezse sezeryan günü veririm dedi doktorumuz Önerileriniz varsa açığım napmam lazım
Ffffff Bebeğin başı mide tarafında o yüzden midenin üstüne soğuk bez koy kasığına da sıcak havlu koy bebekler sıcak ortamı sevdiği için hemen dönermiş