Kizlar dün sağlık ocağı doktorum bana decavit bu vitamin ilacını yazdı sabahları kahvaltı ile birlikte iciliyormus bende biraz bir şeyler yedikten sonra içtim ama içmez olaydım affedersiniz ama ağzıma ne koysam küstüm o ilacı içtikten sonra çok kötü oldum kkektumda bebeğe bir şey olur mu diye de kullanan var mı o ilaçtan?