cilem01
Geçen yıl özel bir hastanede doğum yaptım, ben de kirlenir düşüncesiyle renkli bir takım vermiştim ebeye fakat ne bir leke ne bir kan hiç bişey bulaşmadı. Hastaneden çıkarken boşuna götürmüş olmamak için isimli takımını giydirdim 🙈 sanırım burda ebenin dikkati önemli😇
Güzel doğumlar dilerim🌸