Yunusunannesi oncelıkle çok gecmıs olsun teyzemın oğlunda vardı bu rahatsızlık çok yakınen bılıyorum ama suna emın ol tedavısı var evet uzun ve yorucu bır süreç ama sonu güzel dıyebılırım oncelıkle 2 ayak arasında uzunluk farkı Beynen özür gıbı daha ağır bı hastalıgImız yok çok şükür yegenım doğduğunda ayağı baya ıcerı donuktu malum bebeklerın kemıklerı çok kolay sekıl alabıldıgı ıcın yegenımın ayağı alçıya alındı doğduğu gün uzun bı masaj yapılıp normal ayak gıbı öne duzeltılıp alçıda kaldı daha sonra doktorun öğrettıgı masaj her gün asla atlamadan yatmadan yarım saat 1 saat boyunca yapıldı ve ayağın düzgün sekıl alması ıcın bır ayak kalıbı var o gıydırıldı yürümeye basladıgındada ortapedık ayak seklıne Özel ayakkabı gıydı sureklı bu arada yegenım 1. sınıfa başlıyor 6 yasında 6 yıldır amelıyat olmaması ıcın masaj ve takıp hıc bırakılmadı şükür bız amelıyat olmadan atlattık sımdı gecmıs bı rahatsızlık degıl 6 sene sonunda düzelmedı yanı yegenım kac yıldır normal yürüyor zaten hayatını etkılemedı cunku hep masaajı yapıldı ara verılmedı tedavıye sımdı normal ayakkabı 2 yıldır gıyıyor özel ayakkabısıda hala mevcut
Icını ferah tut rabbım bu kadarla sınamış olsun ınslalah sizde bızım gıbı amelıyatı gerek kalmadan sonuca ulaşırsınız