Merhaba, benimde erken doğum riskim var bende Hisar Hospital da Ayşe Akbulut’a gidiyorum. Kendisinden çok memnunum. İlgi ve alakası çok iyi. Kendisi ile ne zaman görüşmek istesem kolayca ulaşabiliyorum. Daha öncede yeğenim Hisar Hospital da Ayşe hocama ile doğumunu gerçekleştirdi. Çok memnun kaldığı için bende Ayşe Hocamı tercih ettim. İyi ki de tercihe etmişim. Şuan da her şey yolunda doğumuma son bir ayım :)