SevcanFettahBolelli bende 32 haftaligim. Gittigim doktor erken dogum riskin yok iki hafta ondesin falan filan diyordu. Kasilmalarim oldu baska doktora gittim hemde 2 ayri doktora. İkiside acil tedavi verdi. Rahim incelmis. Her an dogum olabilir. 2 cm acikligim var. Diger doktorun iptal ettigi ilaclar kat kat misliyle verildi. İki gundur hastanede yatiyorum. Protein kacagi var idrarda falan filan 😔ve bebegim onde falan degil. Keske onde olsa da bende en azindan suan bile dogum yapsam kafam kalmasayfi😞😞