Kızlar merhabalar ben geçen ayın yani martın 22-de düşük yapdım tam 14+3 günlükken dogurarak yapdım kürtaj olmadımm.Bugün ayın 21-i benden once kahverengi sonrada kirmizi kanama geldii herhalde regldir devami gelicekk.Yanii gecen ay dusuk yapdigim gunle bu ayki regl tarihim sizce normalmi dusuk yapanlarr soyleye bilirmii banada normal dusuk yapanlar benim haftalarda olup dogumla dusurenler yani.Kurtaj olanlarinki karisik oluyorda ben kurtaj olmadigim icin bir sorayım istedim.