Mrb hanimlar menim adetim 10 gun gecdi test yapdim evde pozitiv 1 gun sonra regl oldum doktora gitdim ultarsonda bebek gozukmedi.doktor duwuk olursa anlarsin dedi.qaliba duwukde olmamiw.bebek tuplerde belki dedi doktor.10gun sonra tekrar gelmemi soyledi.kafam kariwdi acaba hamilelik ola bilirmi hamileyken regl olunurmu?