Bende çillendim😭 son aylarımda. Güneşe çok çıkam biri bile değilim. Zaten kıştı hep kapalıydı hava. Güneş koruyucuda kullandım ama farketmedi yine oldu. Umarım geçer hepsi doğumdan sonra. Bebek poposu gibiydi cildim. Şimdi kendime bakasım gelmiyor. Çok emek vermiştim bebek gibi bakmıştım cildime😭