Denizduro Günaydın herkese, Anadolu yakasında muayene ücreti çok yüksek olmayan memnun kaldığınız doktor önerilerine açığım. Ayrıca sancaktepe bölge hastanesine gidenler varsa hangi doktora gidiyorsunuz ve memnun musunuz?
Merve_tna Denizduro Ataşehir avicenna hastanesine gidiyorum Muayene ücreti 265 tl tülin hanıma gidiyorum çok memnunum doktorumdan kesinlikle tavsiye ederim
Gamzeyasarr Denizduro bende Çamlıca erdemde adalet hanıma gidiyorum memnunum 180 TL muayene ücreti var nst ücreti 60 TL normal doğum 2000 sezeryan 2600 epidural +800 covid testi +200 ( refakatçıdan da isteniyor bilginiz olsun ) doktorumdan memnunum.
Tupbebekile Cakmak erdem hastanesi 180 tl muane 3200 sezeryan 2.500 normal dogum 60 tl nst cok iyi bir hastane Camlica erdem hastanesi muane 140-220 arasi degisiyor sezeryan 2500 normal 2000 nst 60 bunuda cok iyi dediler akrabadan dogum yapan cok var ama ben ilk kizimi cakmak erdemde dogurdum simdi gene oraya gidiyorum ve memnunum
Denizduro Tupbebekile çakmak erdem hastanesinde Aralık 2021 de eşim burun ameliyatı olmuştu. Pandeminşn yogun oldugu bir zaman olmasına ragmen odaya giren çıkan belli değildi. Refakatçi pcr testi olmadan almayız diyorlardı bütün ziyaretçiler pat diye odaya giriyordu. Oraya biraz uzagım o yüzden ama çamlıcayı değerlendirmeye alacağım. Teşekkürler