Ben 1haftadır gebe olduğumu biliyordum. Değerlerime baktırdım iki günde bir sağlıklı gebelik mi diye tam doktor net hamilesin dediğinde bizim de nikah yıldönümümüzdü ve gizli kamera koydum ve bugün nikah yıldönümümüz sana hediye aldım diyerek bi kutuya baba oluyosun notu koydum ve formalite icabı yaptıgım gebelik testini koydum. Göz yaşlarıma hakim olamadım o da hiç beklemiyordu :)