Ben 7.haftamda günde 3 kere olmak üzere fitil olarak başladım. Birkaç hafta sonra çok kaşıntı yapmaya başladı ve ağızdan almaya devam ettim. Şimdi 32.haftadayım ve günde iki kere ağızdan alıyorum hala. Ağızdan hiçbir yan etkisini görmedim.
Doktorunuz hangi şekilde kullanın dediyse o şekilde kullanın tabi ki. Ama yan etkisini görürseniz yine doktorunuza danışarak kullanım şeklinizi değiştirip deneyebilirsiniz izin verirse.