Ben 5aylıkken çektirdim 20’lik çok ağrım oluyordu hiçbişey fayda etmiyordu doktorumun izniyle çektirdim ama ne çektirmek meğerse kist varmış dişte uyuşmadı hiç öylece ağroyı hissederek çekti bi an bayılıyodum ağrıdan bide manyak doktora inandiramıyorum kendimi ağırıyor hissediyorum diyorum olamaz diyor bağırıyorum resmen bana hakaret ediyorsun bu bağırmakla diyo deli🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Bağırta bağırta çekti dişimi aaa kist varmış o yüzden uyuşmamıştır dedi buda böyle bir anımdır hala tüylerim ürperiyor 🥲😁😁