winterwitch Bazı kişiler ayak numaralarının değiştiğini söylüyor. Sizinde başınıza geldi mi yoksa sadece hamilelikte olup sonra düzeliyor mu? Kiloyla mı alakalı yoksa kalıcı bir durum mu?
iremss winterwitch 2. Gebeliğim gebelik süresince evet eski ayakkabılarm zor oldu veya olmadı ama doğm sonrası eski haline döndü herşey
zeynepp1 winterwitch ben normalde zaten 40 numaea giyiyorum şuan oda bir aydır olmuyor😂😂 ayakabının arkasnı kırıp giyiyorum valla napim
Alya_miram winterwitch geçici bi durum ben 36 numaradan 38 numara ayakkabı giymeye başlamıştım ilk hamilelikte şimdi ikincidede yavaştan şişmeye başladı doğumdan sonra ödem gidince ayağın küçülüyor
iremss winterwitch belki kilo almayla ya da vücudun ödemiyle ilgilidir bende çok duydum bu olayı ama bilemedm
HGulsah Zanaservan aynaya bakamıyorum yan bakıyorum bakarsam da 😂 Hadi dudağım neyse azcık botoxlu gibi oldu da o güzel ona lafım yok ahahahah😂
Zanaservan HGulsah 😂 dudak büyüsün sıkıntı yok ama burun büyümeseydi iyiydi yaa valla sırf bu yüzden biran önce doğurmak istiyorum burnum eski haline dönsün