Mltm-strk43 Arkadaşlar doğum iznine kaçıncı haftadan sonra ayırılabiliyoruz? Doğum izni ne kadar birde süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan bilgilendirebilir mi?
Aayyssnn Mltm-strk43 Doğum iznine tam 32+0 da doktora gidiyorsun ve çalışamaz raporu veriyor. He biraz daha devam etmek istersen çalışır raporu alıp 34 e kadar devam edebiliyorsun. Sonra aldığın raporu iş yeribe gonderiyorsun
kelebek_17 Mltm-strk43 32+0 da izne ayrılmaya hak kazanıyoruz. 32+0 da çalışabilir raporu alıp 37+0 a kadar çalışarak çalıştığımız 5 haftayı doğum sonrasına da aktarabiliyoruz. 37+0 da mecburi ayrılış oluyor. toplam 16 hafta. tek gebelikte böyle.
Pervinkbln_ Mltm-strk43 sağlıklı doğum gerçekleştiği taktirde 1 2 ay icinde yatiyormus kimisine taksitle kimisine peşin şekilde asgari ücretlilere 12 bin küsur yatiyormus maaşın fazlalığına göre degisiyormus
Pervinkbln_ Mltm-strk43 doğum raporunuzu insan kaynaklarına veya muhasebecinize ilettiginizde onaylıyor öyle yatıyor para
Demirssmomm Mltm-strk43 @Hande1nur Google günlük ücret brüt ücret üzerinden üç aşağı beş yukarı hesaplayan otomatik siteler var 🙋🏼♀️