Sade Acaba kendini kasmadan acısız muayene olanlar arasında çatın dar dediği oldu mu doktorun merak ettim. ? Çünkü bende muayene oldum kendimi kasmıcam diye kendi kendimi tembihlesem de maalesef kendimi kastım ve canım çok acıdı doktorum çatın dar sezeryan dedi . Bende şuan düşündüm acaba kendimi kasıp sıktığım için mi dar 37.haftamdayım büyük ihtimal 39 da sezeryana alınıcam. Arkadaşlarım yürü bol bol 39 da önce muayene ol sonra sezeryana karar ver dediler erken olmuşsun açılman olur falan diyen oldu kafam karıştı da ? Bir fikri olan var mı ?
Gulo8984 Sade benimde çatı darmış muayenede canım çok acıdı doktor ne diosa onu yapın bence sonra vicdan azabı cekeriz ben demiştim der
Annesininilkyavrusu Merveacrl ben iki defa oldum çok fazla acıdı özellikle ilki😔 ikincinin eli daha hafifti sanırım ama özelle devlet farkıda olabilir devlette kim ne masajı yapcak allah aşkınıza direk daldiriyorlar iğrenç 😔😔
Merveacrl Annesininilkyavrusu ne kadar olsa doktor da fark ediyor iğne gibi düşünün eli hafif ve ağır olanlar var
Kubraonglacar Deniz2961 yani ilk tercihim normal ama baktık olmuyo zorlamadan sezeryana alsınlar istiyorum 🙈😊