Hilalkl Kızlar bugun 28. Haftama girdim hem bebişin tekmeleri sertliğini kaybetti vede sürekli kasık bölgeme afedersiniz seyimin üstüne vuruyor sizde nasıl
Serapcemre Hilalkl canm benm de öyle ilk bebeğimde böyle değildi nden bu böyle anlamıyorm baş aşağı desem ilk bebeğimdeöyleydi bir kasılıyor bazen şaşırıyorm tekmelemeleri var ama kontrolde sorcam ha bir problem yoktu detaylıya da girmiştim iki hafta once
Karansmom Hilalkl Bugün tam 28 haftalık olduk 2 gün önce kontrolüm vardı. Bebek başı yukarda duruyormuş aynı durumu yaşıyorum bende ayaklarla tepiyorlar normalmiş.
gamzecee Hilalkl benim lise aynı hatta böyle fazla tekme atmıyor hareket edişini hissediyorum ve bazen vajinama vuruyor
Deren12 Bende 29 haftadayım doktor bana hergün aynı sertlikte hareket etmesini bekleme demişti bende tekmelerini hareket azaldığını hissettiğimde meyve bitter çikolata vişne suyu tüketiyorum başlıyor karnımda savaş sonra 😂💕
[silindi] Merhaba bende 29. Haftadayım. Ebeye sorduğumda gayet normal en aktif oldugu dönem demişti. Birde zayıfsanız daha çok hissebilirsiniz bende en azından durum böyle 🤗
Aayyssnn Hilalkl aynen benimde öyle :) iki üç gündür aşağı vuruyor böyle bir tuhaf sizde de görünce rahatladım.
127383 Hilalkl bende 28haftalik oldum ve bebeğin başı 7aydir aşağıda duruyor, kendi de rahim bölgesine yakın yerde duruyor bazen tekmeleri cok canimi acıtıyor. Dün doktor Ntsye soktu sancı cok olur asagida olan bebekte diye ama cok şükür bsey cikmadi
127383 Hilalkl bana da aşağıda duruyor bebek diyor 7aydir ama tekmelerini hep rahme yakin yerde hissediyorum
127383 Hilalkl bende bilmiyorum her gitmede bebek asagida o yüzden rahme yakin hissedersin tekmelerini demisti ve hep asagida hissediyorum