Ceylanguller merhaba arkadaslar doktorum idrar yolu enfeksiyonum oldugunu söyledi fitil verdi fitil kullanmak istemiyorum onun dısında neler yapabilirim acaba durumu yasayan varmı
Tosbiksss Ceylanguller neden kullanmak istemiyosun ki sonuçta enfeksiyon ilaçtan daha da kötü bisey erken doğum bile yapabilir bende de vardı doktor banada fitil verdi 2 gündür kullanıyorum çok şükür bi sorunda yaşamadım
Cananyildiz Ceylanguller bence doktorunuzu dinlemelisiniz zaten bir zararı olsa Doktorunuz vermezdi enfeksiyon bebeğe daha zararlı
Ayss344 Ceylanguller fitilden başka birşey geçirmiyor canım . Benim aylardır vardı . Sadece o iyi geldi
uraz_ve_annesi- Ceylanguller kullanmazsanız artar o yüzden doktorunuz önünü kesmek istemiştir arttıkça kaşıntı yanma olmaya başlar ben 3 ay uğraştım su falan bir yere kadar yani illaki müdahale gerekiyor fitille geçti doktor da enfeksiyon olmadığı halde ilaç verecek değildir yani
Ceylanguller Ayss344 sizin şikayet vardı sanırım benim asla yanma kaşıntı gibi şikayetlerim yok enfeksiyonu doktor söylemese benim öyle bi şikayetim de yoktu
Ceylanguller ama şöyleki doktorum fitil verdi ama ben de yanma kaşınma gibi şikayetler hiç yok enfeksiyon belirtimde yok hani öyle bi şikayetimde olmadı biraz tiksiniyorum kullanmaya hayatımda hic kullanmadım acaba cok su icsem daha iyi olurmu
yabadabaduu Ceylanguller idrar yolu enfeksiyonu için fitili ilk kez duruyuyorum bana antibiyotik kapsül ve bir kullanımlık toz verdi bi kaç günde iyi oldum çok şükür ama doktorunuz verdiyse zararı olmaz fitil daha etkilidir belki
yabadabaduu elifcemre tozu hatırlamıyorum ama antibiyotiğin adı piyeloseptyl günde 3 kez içiyorum benim enfeksiyonum çoğu ilaca dirençli çıktığı için bunu yazdı kültür tahliline göre ilaç veriyorlar genelde belki sanada o yüzden fitil vermiştir canım
elifcemre yabadabaduu içince çok ağrı yaptı hem mide karın ağrısı hem adet ağrısı gibi ağrı çok korktum
Eda_buglemm Enfeksiyonun başındasın başındayken fitili kullanmanı tavsiye ederim benim enfeksiyon hiç bişey geçirmedi daha sonra antibiyotik iğne vurundum 12 tane o daha çok zor ve acı veriyor fitil en mantıklısı ve kolayı
yabadabaduu elifcemre yan etkisini gördüysen kullanmaya devam etmeseydin bence doktoruna danış bir daha